Interview [Nederlandstalig]

 

Hallo iedereen,

Met Sarah hier, hier is de vertaling van het interessante interview met een geweldig meisje namelijk, x.nikki.babe.x dat Charly geïnterviewd heeft. Ze woont in Australië en is 16jaar, dus ze zit nog steeds op school.  Charly en ik hebben beide veel respect voor haar, ze heeft echt talent.


Dus hier is het interview, geniet ervan.
Zwart = Charly
Groen = x.nikki.babe.x
 

Hallo Alilina. Je hebt een stardoll account sinds 2007 genaamd x.nikki.babe.x Hoe kende je de site stardoll en waarom werd je lid?
Ik werd lid omdat ik van mode en vrienden hield, mijn vrienden speelden altijd dit spel, dus dacht ik het eens te proberen.

Wat vind je het leukste aan deze site?
Ik hou ervan om nieuwe vrienden te maken, maar ik denk dat mijn favoriete bezigheid het stijlen van mijn medoll is zoals ik het wil en het uiten van mijn mode en trends in mijn outfits :P

 

Wat is je favoriete collectie op Stardoll? Waarom?
Ik hield altijd al van ’limited edition’ (LE) & hotbuys zijn absoluut mijn favoriet. Ik hou gewoon van het idee om dingen te verzamelen.


Is er iets wat je niet leuk vindt?
Ik kan niets bedenken dat ik niet leuk vind haha!

 Heeft Stardoll ooit je interesse verloren? Waarom?/Waarom niet?/When?
Ja, meerdere keren, ik word ouder en ik begin spelletjes saai te vinden. Ik vind het leuk om tijd door te brengen met mijn echte vrienden & te gaan shoppen enz.

Wat doe je het eerste als je inlogt op Stardoll?
Ik kijk de catwalk winnaars (omdat ik er heel nieuwsgierig naar ben) ,en mijn meldingen.
 
Je hebt een leuke stijl, suite en presentaties… Waar haal je de inspiratie?
Heel hartelijk bedankt, ik doe mijn best wanneer ik tijd heb om mijn presentatie en suite bij te werken. Ik heb altijd mijn inspiratie van Baby-lulu36 (haar suite is ongelooflijk!) Ik heb mijn stijl niet van ergens, ik probeer gewoon zo creatief te zijn als ik kan. En mijn presentaties pas ik zelf aan maar ik begin met een basis.

 Heb je enige inspirerende medolls op Stardoll, enkele idolen?
Ja, Baby-lulu36, Babuci1993 & dapao. Het zijn zo’n geweldige mensen, vanbinnen en vanbuiten!


Ik zie dat je Covergirl gewonnen hebt, en ook een paar keer catwalkwinnares was, een paar keer nationale covergirl, scenerywinnaar, semi-finalist MSW, finalist MSW… Welke prijs vind je het leukst ( degene met het meeste waarde) en waarom? En stopt het of wil je de rest van de prijzen ook winnen?/Wat zijn je doelen voor in de toekomst?
Ja, ik ben zo blij met mijn prijzen, dingen die ik al gehaald heb. Ik denk dat waardevolste de prijs is voor finalist van MSW, ik ben zo blij dat er lieve mensen daar zijn die voor me wouden stemmen, het is zo een eer om Australië te vertegenwoordigen Hoewel ik finalist geweest ben, hou ik ervan om gewoon catwalk winnares te zijn omdat het toont dat tal van mensen mijn stijl leuk vinden en ik waardeer dat, hopelijk inspireer ik ook sommige mensen :P Ik wil niet egoïstisch zijn maar ik zou graag winnares zijn van Hair Design  & ik zou ook nog eens graag covergirl worden. Ik zou graag hebben dat iedereen mijn progressie ziet in stijl en trends, en natuurlijk hou ik ervan mensen te ontmoeten vanuit verschillende achtergronden, ik vind het zoooo interessant. Dus dit is een goede manier om goede vrienden te krijgen.  

Weet je je eerste reactie nog toen je won?
De eerste keer dat ik catwalk won en covergirl kon ik mijn ogen niet geloven. Ik denk dat ik een paar keer rond sprong in het echt :P hahahaha. Ik was zo zo opgewonden maar soms word ik gehaat en dat maakt me zo droevig omdat mensen me niet eens kennen en me beoordelen :P

 Beroemdheid brengt heel veel fans, mensen die je aanbidden… Maar beroemdheid kan ook haat brengen. (Ik zag het in je presentatie). Krijg je veel haat? In welke vorm? Hoe haten ze ?
Ja, zoveel. Ik heb al mensen gehad die nep accounts gemaakt hadden en die ze gebruikten voor mijn gastenboek vol te schrijven / vriendenverzoeken & zelfs haat clubs over mij (die gelukkig verwijderd zijn) te maken. Ik had mensen die me vertelden dat vele mensen denken dat ik vals speel (wat zeker niet het geval is), en mensen die onderwerpen maken in populaire clubs waar mensen starten te debatteren op wat ik doe of niet doe. Ik zie dit en ik voel me er echt slecht door want ik zie deze mensen nooit  in mijn Stardoll leven & ze beoordelen mij.. en shockerend is dat sommige zelfs de ‘vrienden’ zijn die ze beweren te zijn, wat echt bedroevend is. Je kan geen enkele ‘vriend’ vertrouwen tenzij je ze al jaren kent op Stardoll. Ik heb al nep vrienden gehad en vrienden waar ik niet meer mee praat, maar als ik iets win beginnen ze met me te praten alsof we aldoor praten. Het maakt me droevig.


Dit interview is aan een eind aan het komen. Is er iets persoonlijk wat je wil toevoegen en zeggen tegen de personen die dit interview lezen?
Ja, Ik zou graag willen zeggen dat mensen me hopelijk niet zien op de manier waarop sommige vervelende mensen dat doen. Als je een vraag hebt, voel je vrij om me te contacteren en ik zal alles uitleggen wat je dwars zit in verband met mij, omdat ik op Stardoll kwam voor vrienden & mode, maar Stardoll’s logo houdt ook ‘’beroemdheid’’ in, en ik ben in het echt een gewoon meisje die gewoon wil zien hoe het is om populair te zijn ;P (het is een moeilijk ding, hahahah!)   

Categories:

One Response so far.

  1. Anoniem says:

    leuk gedaan ^^

Leave a Reply