look-a-like: winner eurosong



Heey! :) Zoals je misschien al gehoord hebt, heeft een fantastische zangeres het eurosongfestival gewonnen, namelijk Emmelie de Forest met haar nummer 'only teardrops'. Emmelie komt uit Denemarken en is 20 jaar oud.
Speciaal voor jullie hebben Charly & Ik een look-a-like van haar gemaakt.
Zowel Charly als ik zullen onze look-a-like tonen en onze menig geven van haar nummer.
We hope you like it :)



↑ Dus dit is mijn look-a-like↑
Ik vind het er wel een beetje op lijken, met veel fantasie enzo ^^
Mijn mening over haar liedje..hmm..het blijf echt voor uren, dagen,.. in mijn hoofd zitten.
En ik denk dat ik niet alleen ben. Het is een fantastisch ritme en een zeer goede keuze voor het eurosongfestival. Haar stem is ook heel speciaal, en daardoor zal je ze denk ik ook wel herkennen als ze op de radio komt. Ik vind het zeker zo goed als de winnares van vorig jaar, wat vinden jullie? xoxo Sarah
                                          


En dit is mijn Look-A-Like.
..Het haar lijkt er toch een beetje op ;)
Ik vind het ook geweldig liedje liedje, ...sarah heeft alles al gezegd XD ik ga het niet herhalen. We delen dezelfde mening.
greetz Charly

Weetje! Emmelie startte met zingen op tienjarige leeftijd.








Categories:

Leave a Reply